Reklamní plochy mohou na webu zabírat různý podíl prostoru, zvláště pokud jde o bannerovou reklamu. Proto jsme určili pravidla kolik reklam pro jeden reklamní kód může být v daném okamžiku zobrazených na webu.

Cílem je "nezasypat" a neznechutit návštěvníka od velkého počtu reklamních ploch. V následujících tabulkách jsou rozepsány pravidla a limity pro různé typy reklam a zařízení na kterých se zobrazují.


Tabulky - limity maximálního počtu zobrazení reklamních ploch při kterých jsme zohledňovaly poměr stran reklamy k rozměrům zobrazovacího zařízení. V případě, že reklamy překročí povolený limit, dochází k náhodnému střídání reklam.

Systém povoluje maximální nastavitelný počet reklamních slotů 6 pro každou reklamní jednotku.

maximální počet

6 reklamních slotů

omezení na základě

velikosti reklamy

optimální počet

zobrazených reklam

bannerové plochy

rozměry (v px) desktop, tablet >= 768px mobil < 768px
728×130 max. 1 reklama max. 2 reklamy
300×400 max. 2 reklamy max. 1 reklama
240×400 max. 2 reklamy max. 1 reklama
160×400 max. 2 reklamy max. 1 reklama
120×400 max. 2 reklamy max. 2 reklamy
300×250 bez omezení max. 1 reklama
300×180 bez omezení max. 1 reklama
300×125 bez omezení max. 2 reklamy
250×250 bez omezení max. 1 reklama
250×125 bez omezení max. 2 reklamy
125×125 bez omezení max. 2 reklamy

phoTextové plochy

rozměry (v px) desktop, tablet >= 768px mobil < 768px
160×120 bez omezení max. 2 reklamy
140×105 bez omezení max. 2 reklamy
120×90 bez omezení max. 2 reklamy
100×75 bez omezení max. 2 reklamy
favicon bez omezení max. 2 reklamy

textové plochy

desktop, tablet >= 768px mobil < 768px
textová reklama bez omezení max. 2 reklamy
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací. dobře