Prvním krokem, kterým se vydavatel webové stránky bude zabývat, je vytvoření reklamní plochy vč. všech úkonů s tím spojených. Od přidání webové stránky, až po generování HTML kódu.

Stránka „konto“ představuje pro vydavatele i inzerenta hlavní stránku administrace. Odtud se dostanete do dalších sekcí systému. Pro vytvoření nové reklamní plochy klikněte na tlačítko „+ nová plochaobr. 1 v sekci moje plochy.


moje plochy

obr. 1 - moje plochy


Po kliknutí na zmíněné tlačítko, se dostáváme na stránku s formulářem obr. 2, viz níže, který je třeba zodpovědně a pravdivě vyplnit. Jednotlivé části formuláře netřeba podrobně vysvětlovat, na první pohled je hned patrné, co v které části má být vyplněno. Pozor si dávejte na dodržení délky textu a samozřejmě také na kvalitu. Máte-li vše vyplněno, stačí kliknout na „uložit“.


nova plocha

obr. 2 - formulář přidat novou plochu


V dalším kroku je již třeba nastavit ceny obr. 3. V tabulce je možné si vybrat z různých možností, jakým způsobem chcete inkasovat platby z reklamy. Cena za čas, zobrazení nebo proklik.


nastaveni cen

obr. 3 - nastavení cen


V posledním kroku je důležité vytvořit HTML kód obr. 4. Pomocí formuláře nastylizujte reklamní plochu. Poté už jen stačí uložit nastavení a vygenerovaný kód, nacházející se v dolní části formuláře, umístit na webové stránky. Jakmile provozovatel schválí reklamní plochu, začne se zobrazovat v katalogu nabídek.


html kod

obr. 4 - HTML kód

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací. dobře