Textová reklama je velmi rozšířeným druhem on-line propagace. Tento typ reklamy se začal využívat především při reklamě kontextové. Kontextová reklama je reklama, která se zobrazí na základě významu obsahu nacházející se na webové stránce. Příkladem může být textová reklama na nákup nového nábytku umístěná pod článkem o bytovém interiéru apod.

Textová reklama neobsahuje žádné grafické prvky, pouze naformátovaný text, jenž svou barevností zpravidla zapadne do designu webové stránky. Na rozdíl od bannerové reklamy nepůsobí textová reklama agresivně, proto také patří mezi nejrozšířenější formy on-line reklamy.


ban r abanerr

velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.



a rdgfg abr

velit ee cillum ore eu fugat nulla pariur. cillum ore


V systému adOnline na vás čeká mnoho možností, jak si textovou reklamu navrhnout. Barva, typ a velikost písma, uspořádání reklamních bloků, zobrazení nebo skrytí popisu či odkazu aj. Cílem vždy je, aby reklama skutečně zapadla do vzhledu webové stránky, čímž se také zvýší nejen zájem o vaši plochu.


max. počet znaků titulku

35

max. počet znaků popisu

80

podporované typy písma

Arial

Tahoma

Times New Roman

Verdana

Trebuchet MS

Courier New

[výchozí styl na stránce]


možnosti textové reklamy

  • volba počtu reklamních bloků v jedné reklamě
  • změna barvy textu, pozadí, okrajů
  • zobrazení popisu vedle titulku nebo pod titulek
  • vypsání výchozího textu, pokud je reklama volná
  • úpravy a nastavení prováděné v systému adOnline
  • zobrazení alternativní reklamy
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací. dobře