Bannerová reklama, další z možných typů on-line reklamy. Banner je umisťován na webové stránky, kdy jeho hlavním cílem je „přilákání“ návštěvníků na webovou stránku, na níž banner odkazuje. Tato forma on-line reklamy se skládá z obrázků (GIF, JPG, PNG) a je v tzv. high poměru, tedy buď široká a krátká nebo vysoká a úzká. Dnes jsou populární i formáty čtvercového typu větších rozměrů.


ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

banerbanerbaner
banerbanerbaner
banerbanerbaner
banerbanerbaner
banerbanerbaner
banerbanerbaner
banerbanerbaner
banerbanerbaner
banerbanerbaner
banerbanerbaner
banerbanerbaner
banerbanerbaner
banerbanerbaner

bannerbannerbanerbannerbanner
bannerbanerbannerbannerbanner
bannerbannerbannerbanneranner
bannerbannerbanerbannerbanner
bannerbnnerbannerbannerbanner


asdfasdfsaf aa adipis

Lorem ipsum dolor sullamco laboris nisi ut aliquip ex ea c aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillu

Banner se zobrazí, jakmile je webová stránka v prohlížeči načtena. Tato událost je známá jako "imprese". Pokud návštěvník klikne na banner, dostane se na odkaz (internetovou stránku) umístěný v banneru, jedná se o tzv. "proklik".

Webové bannery fungují stejně jako tradiční reklamy. Jejich cílem je oznámení spotřebiteli/uživateli o výrobku nebo o službě. Oproti například televizní reklamě má bannerová reklama obrovskou výhodu, výsledky reklamní kampaně mohou být sledovány v reálném čase a mohou být cíleny na určitou cílovou skupinu.


podporované grafické formáty


GIF
JPG
PNG

rozměry bannerů v px (zmenšeny o 50%)


300×250

39kb

250×250

37kb

300×180

35kb

300×125

32kb

250×125

30kb

125×125

25kb

728×130

42kb

300×400

45kb

240×400

42kb

160×400

37kb

120×400

34kb

  • animovaný GIF banner má datový limit +50%.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací. dobře